20/12 Blogg inlägg 1

Hej, allt bra med er i förkylningstider och i julstressen? :)
Har fått blandande beställningar av en ny kund, 12 kort blandade kort. Här har ni 9 st av dem korten.
 
Först har ni här ett kort till en man, som håller i ett paket :)
 

Nedan har ni ett Bröllopskort :) Lite annorlunda stil, vintage stil och snygg kortram. Blev otroligt nöjd med kort och har fått många komplimanger för det! :)
 
Insidan till bröllopskortet :)
 
 
Här har ni ett fint julkort, med lite låtsas snö. Snyggt kort tycker jag! Väldigt nöjd :)
 
 
Julkort med inte så mkt dekorationer, väldigt snyggt kort enligt mkt! :)
 
 
Sen har vi här ett coolt kort till en sportig grabb, använde ett papper med fotbollar :) Snyggt!
 

Hade en önskan om ett kort som passar för namngivningsdag! Och hittade denna vintagebilden som jag tyckte passade väldigt bra! :) Älskar bilden och skeden.
 
 
Gjorde även ett fint kort till en kvinna, där jag använde en ny stämpel där det står "detta är din dag" :) Mycket fin text. Älskar färgen på pappret jag har använt, lila är min nya favorit färg! :)
 
 
Sist men inte minst ett kort till en pojke som kommit till världen. Spetsen har jag fått av mamma som fick en stor påse för massa år sen med gamla handgjorda spetsar och fick möjligheten att leta igenom och resultatet blev många olika fina spetsar! :)

Min kund blev väldigt nöjd över mina kort! :)
Älskar att få kunder som blir väldigt nöjda över mitt skapande och sina beställningar.

Återkommer igen med fler


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0