Nyfödelse och grattis kort

Hej, hoppas allt är bra med er i blåsten :)
Nu tänkte jag dela med mig av lite kort jag har gjort den senaste veckan.

En fd kollega blev mamma för 2a gången för 2 veckor sen till en Emilia, jag gjorde givetvis ett kort till henne och min vän älskar lila, så gjorde kortet i fina lila färger. Passande till en flicka ju :)
Så här blev kortet;

Blev väldigt nöjd med kortet! :) Och älskar stämpeln!
Min kusin fyllde år förra veckan, jag gjorde såklart ett kort till honom och använde min nya fina stämpel! Fått hem lite fina "killstämplar" och är så glad för dem :)
Såhär blev kortet;
 

Min kära bror fyllde år i måndags och jag gjorde givetvis ett kort till honom, detta kortet är det första kortet till en kille som jag blivit jätte nöjd med! :)
Såhär blev det;
 

Visst blev det fint? :) Älskar mina nya fina pennor också, dem är jätte bra och passar mig perfekt! :)
Den virkade blomman har min mamma gjort och passade på att ha den till min brors kort! Hihi! :)

Nu ska jag passa på att pyssla i blåsten.
/Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0