Glada nyheter och dekorerade ljus :)

Hej, hoppas att allt är bra med er nu efter julhelgen och att ni har haft en underbar jul :)
 
Jag fick en förtidig julklapp i söndags den 22/12 - då fick jag veta att jag har blivit antagen till en blogg där jag inspirera andra scrappare och dela med mig av mina kunskaper mm. Och jag är så otroligt glad! :)
Ser framemot att vara med i denna bloggen och att inspirera andra, men även att lära mig en del nya saker! :)
 
Här kan ni läsa inlägget; http://scrappaloss.blogspot.se/2013/12/det-nya-ganget.html
 
Ska göra mitt första inlägg i mitten av januari! :)
 
Jag dekorerade några ljus att ge bort i julklapp till mina syskon och mina föräldrar, använde min värmefön för att få ljuset och bandet komma in i ljuset så att när ljuset är tänt att det brinner med ljuset.

Här får du lite bilder på hur några av dem blev;
 

Jag är väldig nöjd med mitt resultat. Nu kanske ni undrar vad ljusen är dekorerade med? Jag använder servetter och tog det sista yttersta lagret. :)

Vill du beställa dekorerade ljus, tändsticksaskar eller personligt kort? :) Hör av dig på mail a_shootingstar_86@hotmail eller ring 0762632038! :)
 
Ha en bra fredag så hörs vi snart igen :)
/Sofia
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0