Grattis kort med lite annorlunda innehåll :)

Hej igen, för ett litet tag sen fyllde min storebror år :)

Jag hade fått beställning av mina föräldrar till min bror, dem ville att kortet skulle innehålla musik och eventuellt en fin flaska! :)
Och såhär blev kortet;
 

Visst blev det snyggt? :)
Jag satte en fin virkad blomma på, för det är en blomma vår mamma har gjort :) Så tänkte, då blir det ännu mer personligt. Eller hur? ;)

Jag skulle ge min bror ett kort i samband presentgivandet, för vi skulle ge ett presentkort. Då tänkte jag göra lite annorlunda kort, som jag aldrig har testat tidigare.

Såhär blev framsidan, väldigt snyggt!!! :) Och jag älskar mina nya färgläggningspennor! :)

Visst blev det snyggt? :) Jag blev väldigt nöjd, men måste träna på hur jag sätter ett presentkort där, så det märks till den som får det, att det finns något att locka ögonen med om ni förstår vad jag menar? :)
Jag dekorerade även ett ljus till min bror, för att han älskar att mysa och ha tända ljus som alla andra i vår familj! :)
 

Visst blev det snyggt? :) Älskar att dekorera saker, altra som det heter!
 
Jag har även fått en beställning av min farbrors fru Mia, ett nyfödelsegratulations kort till hennes dotter! Önskemålen var att det skulle finnas med en vintage bild med bebis och stork, färgerna rosa. Men även att datumet då bebisen kom skulle finnas med. Såhär blev kortet;
 
 
Tyckte kortet blev väldigt snyggt, blev väldigt nöjd!! :) Och likaså Mia! :)
 
/Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0