Julkortsbeställning

Hej igen, en återkommande kund beställde 10 st julkort av mig. Hon hade inga speciella önskemål mer än att God Jul skulle finnas med och att det skulle finnas några fina texter inuti.
 
 
Satte låtsas snö på granen och använde väldigt lugna sköna färger, men att det lite juliga finns med såsom en tomtecharm, julgran, staket och julblomma. Men även texten God Jul! :)
 
Hittade denna fina juliga vintage bild med en skönsjungande ängel. Med innehåll av julblomman och juliga färger, men även tomten vid sidan och glöm inte texten "Merry Christmas"! :)
 
 
Här är en fin stämpel som jag hittade på http://www.mosdigitalpencil.com/ som har många fina, söta stämplar.
Jag använde min nya "låtsas" snö och visst blev det snyggt?
 
 
Detta söta kort, juligt med mina nya granar och en stor julblomma.
 
 
En hoppande glad tilda med julklappar, julgranar, låtsas snö, julblomma och god jul texten! Så söt! :)
 
 
Detta kortet med lite annorlunda julfärger, låtsassnö, julgran och fina blommor! Så snyggt! :)
 
 
Här är en ny stämpeln, själva lucian! Och detta är ett kort som är en stor favorit med många fina färger och julkänslan ligger på topp! :) hihi!
 
 
Hoho - finns det några snälla barn här? :) Behöver jag säga mer? Hihi! Många fina julfärger och själva tomten finns med.
 
 
Här har ni en ny fin stämpel som är en ängel som sjunger, jag älskar den och kortet får en väldigt lugn uppsyn. Älskar kortet! :)
 
Sist men inte minst, kära fina tildan som studsar fram i snön med sina fina paket! :)
 
 
Är väldigt nöjd med mina alla kort min kund beställde, men nu i efterhand kanske jag skulle haft en blandning med tjejer och killar på själva kortet. Så man får fram tomten, i julen om ni förstår vad jag menar? :)

Vill du beställa kort, altrad tändsticks ask, dekorerat ljus eller altrad chokladask eller annat? Hör av dig här eller på min telefon nr; 0762632038.
God Jul och Gott nytt år! :) /Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0