Nytt år, 2014! :)

Hej kära kunder och Gott nytt år! :)
Nu har vi kommit in på år 2014, tiden går så snabbt.
Min ingifta kusin blev mamma till en fin Lexie för några veckor sedan, jag gjorde ett kort till henne och såhär blev hennes kort;
 
 

Är väldigt nöjd med mitt enkla kort och med mitt nya dies alfabet :) Och kortet uppskattades väldigt mycket av min ingifta kusin. :)
 
En nära vän, jag känt sen 11 år tillbaka har nyligen fyllt år och givetvis ville jag göra ett kort till henne. Hon älskar att dansa så valde ut en passande stämpel.
Såhär blev kortet;
 

Min mamma fyller år på nyårsafton och jag valde att göra ett kort som hon skulle få morgonen av sin födelsedag och såhär blev det kortet;
 


Är otroligt nöjd med mitt kort, ni kanske undrar vad det är för små guldiga pluppar? Det är ett sorts pulver som jag lägger där jag vill ha det, sen fönar jag med en värmefön under stämpelbilden för att få fram dessa plupparna :)
 
Skulle hem till mina föräldrar igår och då valde jag ett kort innan vi skulle ge presenterna. Och det blev kortet såhär;
 
 
 
Är väldigt nöjd med mitt kort! :) Passar min mamma utmärkt som älskar Vintage stilen :)
Jag dekorerade även ett ljus med en servett, då min mamma älskar ljus och mys. Så tyckte detta ljus blev perfekt, nyfikna? Såhär blev ljuset;
 

Min mamma älskade ljuset!! :)
 
Jag altrade även en toffefie låda till mamma, där jag skulle gömma presenten. Såhär blev det;
 
 

Ni som känner min mamma, ni vet om att hon syr mycket och älskar elefanter. Så därför valde jag dessa stämplarna och jag är väldigt nöjd med mitt skapande :)
Vill du beställa?
Hör då av dig på min mail; [email protected] eller på min mobil; 0762632038 :)
God fortsättning! :)
/Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0