Beställningskort och vårliga kort :)

God kväll en lördag som denna med underbara vädret därute och härlig värme :)

Hade beställning på ett kort till en blivande 1 årig tjej :) önskemålen var att kortet skulle innehålla färgerna ljusblå och rosa, men mestadels ljusblå. Såhär blev kortet :)
 


 
 
Kunden blev väldigt nöjd :)
 
Här kommer nästa beställning - på ett dopkort till en liten kille. Önskemålen var att kortet skulle innehålla färgen ljusblå, namn och födelsedatum. Och såhär blev kortet;
 
 
 
 
 
Kunden blev väldigt glad och nöjd med sin beställning :)
 
Fick en beställning på ett kort till min pappa av min bror - önskemålen var att kortet skulle innehålla musik, men även på något vis med hans favorit artist Bruce Springsteen.
Så jag valde att ta refräng texten från hans favoritlåt the river och kortet blev väldigt fint :) 
 
 
Min kund - brorsan min blev väldigt nöjd! :)
 

Min moster fyllde år strax innan påsk och jag gjorde detta fina vårliga kort till henne :)
 

Ha en underbar kväll :) /Sofia
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0