Bröllop, uppmuntran, gratulationer mm.

Hej mina kära kunder och följare :)
Ser att det är litet tag sen jag skrev och visade mina verk.
Har fått beställningar av en ny kund - till en tjej som fyllde 20 år, älskar färgen lila och har lila hår.
Såhär blev kortet :)
 
 
Blev otroligt nöjd med detta kort om hur det blev och färgen på håret :)
Av samma kund fick jag även en beställning till en tjej som älskar färgen blå, önskemålen va att även namnet och åldern skulle finnas med på kortet och såhär blev detta kort! :)

Blev otroligt nöjd med detta kort och kände att jag fick med allt!
Kunden blev väldigt nöjd med sina kort! :)

Fick äran att göra kort till en kollega som gifte sig för ett par veckor sen, och såhär blev kortet (både bild på framsida och insida kommer finnas med).

Såhär blev framsidan, deras färgtema på bröllopet va spets, gammeldags, pärlor och svart. Givetvis kom en champagne flaska på kortet, hjärta och kärlekens färg röd :)
 
Såhär blev insidan - använde ett pärlband för att rama in så alla namnen av mina kollegor kom med, dock ångrar jag färgen jag valde att ha inuti på pappret för namnen försvann lite sen när vi skrev våra namn. Men man lär ju alltid sig lite nytt ;) Hihi!

En släkting har haft det lite tufft och jag skickade då iväg ett uppmuntrans kort.
Såhär blev det :)

Jag tycker kort till män är lite svåra att få till med rätt dekoration men detta kortet blev jag väldigt nöjd med och passande till en man :)

Nu ska jag lägga upp ett till inlägg så det inte blir allt för långt för er att läsa ;)
Hihi!

Många kramar från Sofia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0