Födelsedag och nyfödelse :)

Hej igen :)
En go vän till mig via scrapbookingen fyllde nyligen år och givetvis ville jag göra ett kort till henne, jag hörde med henne lite busigt om favoritfärgerna och då blev detta resultatet :)
 

Hon blev otroligt glad och rörd av detta kort! :)
 
Min kusin blev nyligen mamma och när jag fick höra nyheten att det hade anlänt en bebis så gjorde jag ett kort :)
 

Dem blev väldigt glada för kortet :)
Min kusin är hårdrockare, har orange hår och fyllde år ganska nyligen. Jag gjorde givetvis ett kort till honom :)
Såhär blev det.
 

Min kusin blev väldigt glad för kortet! :D
Robbans systerson fyllde nyligen 2 år, vi va bjudna på kalas och givetvis gjorde jag ett kort :)
Såhär blev det! :)
 

Det va väldigt omtyckt kort! :)
Min nära vän Sindys son fyllde 1 år nyligen och givetvis va jag även tvungen att göra ett kort till honom. Såhär blev det :)
 

Colin älskade kortet och att titta på blommorna :) Hihi!

Är så otroligt roligt att få se hur glada nära och kära blir av mina kort! Att det uppskattas. Hihi!

Vill ni beställa kort? Hör av er på mail [email protected]

Många kramar Sofia


Kommentarer
Anonym

Vart köper du ditt matrial?
kör du figurerna själv, människorna alltså?

2013-11-08 @ 17:23:55
Sofia

Mina stämplar har jag köpt på olika butiker.Finns både på nätet men även i Scrapbooking butiker.

2013-11-11 @ 17:00:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0