Mitt senaste skapande :)

Hej kära kunder, det är ett tag sen jag skrev i bloggen - men mycket på gång med jobb, pysslande och annat kul.
I mitt första blogginlägg i scrappaloss visade jag min bok där jag ska skriva in kommande beställningar. Såhär blev den;

Nära vänner till mig har nyligen blivit mamma och när jag skulle dit och träffa prinsessan lämnade jag givetvis ett kort som skulle passa prinsessan :) Såhär blev det;
 
 

Mina vänner blev otroligt glada och rörda av min skapelse. Är så otroligt nöjd med mitt skapande och älskar verkligen min hobby :)
Detta kortet la jag även upp i bloggen http://scrappaloss.blogspot.se

Jag tänkte dela med mig av ett kort jag gjorde till min pappa när han fyllde år :)
Han älskar färgen blå, vara ute i trädgården.
Såhär blev kortet;
 

Han blev så himla glad och verkligen blev rörd över mitt skapande. Detta kortet fick han på posten för att vi inte kunde ses dagen han fyllde år.

Jag gjorde även ett kort som han fick när vi firade honom och även där tänkte jag på vad min pappa älskar :)
Såhär blev kortet;
 

Pappa blev otroligt rörd och glad över kortet han fick, sen så satte jag även ditt en metalldetalj som är en tekanna och där står tea på den. Även för att han älskar te :)

På samma dag som min pappa fyller år, fyller även min yngsta brorsdotter år. Jag gjorde givetvis ett kort till hennes första födelsedag. Såhär blev kortet;
 

Dem blev väldigt glada för kortet jag hade gjort och jag blev väldigt nöjd! :)

Är du sugen på att beställa ett kort? :) Skriv till mig på [email protected]
Välkommen med din beställning :)
/Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0