Blandade nya kort :)

Hej, jag har fått beställning på dopkort till en pojke. Önskemålen var att namnet, dopdatumet och att dopskeden skulle finnas med på kortet. Och såhär blev det;


Jag blev väldigt nöjd med mitt kort och min kund blev även nöjd med kortet :)
Min systers bästa kompis fyllde år, och givetvis gjorde jag ett kort till henne. Och såhär blev det! :)


Jag blev väldigt nöjd :) hihi!

Fick beställning på ett kort till en tjej som fyller 30 år och hon gillar starka färger och fest, så valde denna fina stämpel och även champange :) 

Kunden blev väldigt nöjd, men även mottagaren :) Hihi!
Nyss var det farsdag och givetvis gjorde jag kort till min pappa - han gillar blått, grönt och gammeldags. Och såhär blev kortet;

Jag blev väldigt nöjd och pappa började nästan gråta :) hihi!

Min svärfar fick givetvis också ett kort, han gillar dricka en god whiskey så jag valde sätta dit en flaska på kortet :) Såhär blev kortet;

Blev väldigt nöjd :)

Satte mig häromdagen och prövade mig fram att altra en tändsticksask och såhär blev den;
 


Är ni sugna på att beställa altrade tändsticksaskar, kort eller annat? :) Skriv meddelande här eller på tel nr 0762632038!
/Sofia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0