Beställningar

Hej - lördag kväll och vädret i skåne har varit helt underbart idag :) Så inte blivit så mycket skapande men har i alla fall förberett inför morgon dagens scraping dag :)

Fick en beställning av en nära vän som ville ge ett kärleksfullt kort till en vän som betyder mycket för henne.
Önskemålen va att namnet skulle stå, ljusa färger och att en hund skulle finnas med i stämpeln. Såhär blev utsidan av kortet;
 
 
Och såhär blev insidan;
 
 
Blev väldigt nöjd med kortet och min vän blev otroligt nöjd med det :)

Även fått en beställning till en flicka som fyller tre år. Önskemålen va att namnet och åldern skulle finnas med. Och såhär blev det;  
 
 
Blev väldigt nöjd med kortet! :)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0