Beställningskort och kärlek :)

 

Jag blev så nöjd med kortet :)

Har även gjort ett kort till min syster som skulle riktas in på kärlek, sommar och fina färger. Och såhär blev det;
 

Jag blev väldigt nöjd :) På detta kortet har jag även använt min nya dies - den som stämpeln är målad på och jag fullkomligt älskar den :)

Jag har även fått en beställning av en av mina nya kunder, kortet ska ha färgerna rosa och lila, namnet och åldern skulle finnas med på kortet och såhär blev det;
 

När jag skickade bild på kortet när det va färdigt till min kund så skrev hon genast en ny beställning så det ger ganska bra betyg ;) hihi!
Är väldigt nöjd med kortet!!

Tusen tack alla kunder jag har för era beställningar och för att ni vill beställa kort av mig :) Betyder så mycket för mig.

Kram sofia :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0