1 veckas kort :)

Hej - då regnet har kommit så passar jag på att ladda upp lite kort jag har gjort :)
 
Har fått beställnings kort till en flicka som fyller 3 år :) Önskemålen va prinsessinspirerat, namnet på barnet och hur många barnet fyller år.
 

 
Har fått beställnings kort till ett dop :) Önskemålen va att det skulle va gammeldags, namnet och datumet för dopet skulle vara :)


Vänner till oss har blivit föräldrar och fått en fin dotter - när vi skulle dit för att hälsa på gjorde jag ett fint kort :)
 

 
Min älskade sambo, min pojkvän fyllde år häromdagen och givetvis gjorde jag ett kort till honom :)
Såhär blev det;
 

Robban älskar att fiska och döskallar så blev väldigt nöjd medkortet :)
 
Fick en bunte beställningar häromdagen och såhär blev korten;
 
 
Min kompis kille älskar fotboll :)
 
 
Den som fyller år älskar musik, läsa böcker :)
 
 
Den som fyller år älskar att spela dataspel och bilar :)
 
 
Den som fyller år ÄLSKAR dataspel :)
 
 
Den som fyller år är min kunds mamma - hon ÄLSKAR att fixa i sin trädgård och blommor :)

Är så nöjd med mina kort och jag hoppas att mina kunder är lika nöjda :)
Vill du beställa kort? Skriv en kommentar eller hör av dig på 0762632038!
Välkommen med din beställning! ;)
 
Kram Sofia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0