Beställningar :)

Hej, en kund beställde ett kort till en flicka som skall döpas. Färgerna skulle vara rosa. kunden blev så nöjd och såhär blev det;
 
 
 
En barndomsvän beställde ett kort till sin bästa vän och önskemålen va att det skulle vara två tjejer som kramar om varandra, rosa i olika nyanser och att det skulle stå "Bästavän" :)
Min kund blev väldigt nöjd och glad att det blev så fint.
Såhär blev kortet;
 
 
En go vän till mig beställde kort till några i sin familj.
Hennes pappa fyller år och han älskar HIF. Såhär blev kortet;
 

Hon beställde även ett kort till sin moster som älskar Jazz och färgerna lila.
Såhär blev kortet;
 

Hon beställde även ett kort till sin son som älskar färgerna svart, grön och silver. Och han älskar spela fotboll. Såhär blev kortet;
 

Sist men inte minst - henne bror skulle även ha ett fint kort och han älskar sitt jobb - sopgubbe och älskar att fika :) Såhär blev kortet;
 
 
Är du intresserad av att beställa kort? Ring mej på tel nr 0762632038 eller skriv en kommentar här.

Kram sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0