Dop och födelsedag :)

Hej, här har det gått en och en halv vecka sen mina senaste inlägg.
Min svärfar har fyllt år och inför hans födelsedag gjorde jag givetvis ett kort till honom.
Han älskar musik, spela gitarr och bas. Såhär blev kortet;
 

Jag är väldigt nöjd med mitt kort :)

Har fått en beställning till dopkort till en pojke, önskemålen var att namnet skulle stå och datumet för dopet skulle stå på kortet. Men även att kortet ska ha lite rosor på det.
Såhär blev kortet;
 

Jag blev väldigt nöjd med koret :D
 
Vill du beställa kort? Hör av dig till mig på 0762632038 :)
 
Med vänlig hälsning Sofia


Kommentarer
Anonym

Var köper du dina stämplar? :)

Svar: Beror lite på vilken stämpel du menar. Men antingen är det en monterad stämpel som man handla i en butik eller en digital stämpel. Är det någon speciell stämpel du undrar över? :)
Sofia

2013-08-16 @ 17:13:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0