Grattis kort

Hej, hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en helt underbar helg :)
Det har jag haft :)

En nära vän till mig - hennes pappa fyller 55 år snart så hon ville beställa ett kort av mig :) Han älskar bilar, mörkblå färg. Önskemålen va att det skulle finnas en bil på kortet, mörkblå färg ska finnas med, hans namn och åldern skulle finnas med.

Såhär blev kortet;
 
 
Jag är väldigt nöjd med mitt kort :) Och även min kompis var väldigt nöjd!

Fick idag en komplimang ifrån mitt senaste dopkort till en kille - min kund gav kortet igår till föräldrarna och dem tyckte det va jättefint, dem och andra gäster på dopet hade frågat om kunden hade gjort det själv och dem tyckte det va otroligt fint :) Så roligt att höra komplimangerna!! :) Uppskattas verkligen.
 
Vill du också beställa kort? Kontakta mig då på tel nr; 0762632038

Kram Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0