Då va det dags för ett erbjudande! :)

Hej, då va det dags för ett erbjudande! :)
 
Ett kort 45 kr.
Två kort 80 kr.
Tre kort 120 kr.
Fyra kort 160 kr.
Fem kort 200 kr.
Beställer ni fem kort och vill beställa sex kort, blir det sjätte gratis!!

Detta gäller för kort som är 15 cm stort.
Erbjudandet gäller tom 31/7 2013.

Detta är inget erbjudande att tänka på, passa på att beställ :)
Välkommen med din beställning!!

Kontakta mig via mail [email protected] eller kontakta mig på tel nr 0762632038! :)
 
/Sofia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0