Kort

Hej :)

Jag har haft en beställning på ett kort till en kvinna som fyller 30 år och ska ha western fest och kortet skulle vara inspirerande av western.
Kunden blev väldigt glad och nöjd över kortet jag hade gjort. Såhär blev det;



Jag blev väldigt nöjd med kortet :)

En nära vän till min familj har nyligen blivit mamma. Och vi hade lite sen babyshower för henne och dottern. Givetvis gjorde jag ett kort till henne. Såhär blev utsidan;



Och såhär blev insidan;



Min syster skrev inuti kortet då jag hade gjort kortet :)

kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0