Lite bilder på beställningar

Hej :)
Idag har jag varit i min barndomsby - Påarp :) Jag har kontakt med en frisör där, var där idag för att ge henne lite visitkort som hon gärna hade där för att ge till sina kunder. Satte även upp en lapp i Ica butiken, gick in i en klädesbutik som ligger där också för att fråga om jag kunde ha mitt visitkort där. Och det fick jag :)
Så nu hoppas jag innerligen att några nappar och hör av sig. Håll tummarna :)
Ni får gärna dela med er av min blogg, facebooksida "sofia skapar kort" :)
 
Nu har två av mina beställningar har kommit till mina kunder. Det ger mig möjlighet att nu visa hur korten blev :)
Min syster beställde ett kort till sina vänner som gift sig och ska nu ha bröllopsfesten i efterhand.

Såhär blev kortet;
 

Önskemålen va att det skulle vara somriga färger, enkelt. I övrigt fick jag fria händer.
Jag tyckte det blev väldigt fint och blev nöjd med kortet.
 
En av mina kunder som nu haft 4 beställningar hos mig, kom med en till beställning i lördags.
Hennes svärmor fyllde jämt, 65 år och dem skulle fira henne i denna helgen och hon behövde då ett fint kort till henne.
Önskemålen va att det skulle stå svärmoderns namn, ålder, färgen skulle vara gammalrosa och att istället för ansikte på stämpeln skulle jag ha en bild av svärmoderns ansikte.
 
Jag är väldigt nöjd med kortet :D Kunden vill också att jag skulle skriva en fin text inuti. Såhär blev det.
 

Jag är otroligt nöjd med mina kort :)
 
Ha en trevlig kväll!

Stor kram Sofia
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0