Lite kort till :)

Hej igen :)

Några i min närhet har fyllt år i veckan som var. Så jag gjorde några kort.

Min svägerskas syster fyllde år och då gjorde jag givetvis ett kort till henne :) Såhär blev kortet;



Jag blev väldigt nöjd med kortet och tyckte att allt passade frida som fyllde år :) Hon blev jätte glad för kortet :)

Min kusin på mammas sida fyllde år och gjorde ett fint kort till henne :) Såhär blev kortet;



Jag blev otroligt nöjd med kortet :) och min kusin blev väldigt glad och rörd!

Sist men inte minst en av mina vänner Sindy fyllde år, såhär blev hennes kort;




Jag blev väldigt nöjd med kortet :) och dem senaste korten jag har gjort är jag väldigt nöjd med!! :) tycker mina kort blir bättre och bättre :)

Har 8 beställningar nu att göra :) ska bli så roligt!!!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0