Beställningskort

Hej och god fortsättning :)
Jag har haft beställning på ett bröllopskort till ett par som är polska.
Önskemålet va att namnen och datumet skulle stå och att det skulle stå "på bröllopsdagen".
Såhär blev kortet;



Jag hade även beställning på ett bröllopskort till ett par som redan gift sig och ska nu ha bröllops festen. Önskemålet var att kortet skulle ha somriga färger.
Såhär blev kortet;



Jag hade även ett beställnings kort till en man som älskar harley davidson och önskemålen va att det skulle vara en motorcykel, namnet på personen, färgerna guld, blå, vit och svart.
Såhär blev kortet;



Jag är väldigt nöjd med korten och fick många fina komplimanger för mitt arbete :)
Vill du också beställa kort? Hör av dig på 0762632038 :)
Hörs snart igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0