Födelsedagar

Hej :) allt väl med er hoppas jag!
Nu är jag inne på min fjärde semester dag av 20 :)
Igår fyllde min farbrors fru Mia år - min faster och givetvis gjorde jag ett kort till henne :)
Såhär blev kortet;



Jag blev väldigt nöjd med kortet :) Men jag glömde mig helt att skriva inuti kortet (generande) men som tur va så förstod mia att det va från oss. haha!

Idag fyller min svåger år - robbans bror och givetvis gjorde jag ett kort till honom från oss :) Såhär blev det kortet;



Blev nöjd med kortet MEN jag har svårt att dekorera kort till män - någon som har förslag? Vad e ok o inte ok??

Ha en scrapande bra dag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0