Färdiga beställda kort :)

Hej :) Nu är det åter helg, och dags att blogga lite.

Fick en beställning i veckan ett dopkort till en flicka, önskemålen va färgen rosa, gammeldags men även att datum för dop och namnet på flickan skulle finnas på kortet.
Såhär blev kortet;

 
Jag har haft en beställning på ett bröllopskort och nu bröllopet har varit är det dags att lägga upp bilden, önskemålen va att kortet skulle ha somriga färger men att det skulle vara stilrent. Namnet på brudparet och datumet för bröllopet skulle finnas med. Och så här blev kortet;



Är du intresserad att beställa kort?

Kontakta mig per telefon tel nr; 0762632038 eller mail [email protected]
 
Välkommen med din beställning :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sofiaskapar.blogg.se

Hej, mitt namn är Sofia och jag har funnit den roliga hobbyn som heter Scrapbooking. Jag gör allt ifrån album med speciella ögonblick till kort att ge till nära och kära. Har denna blogg för att visa det jag gör, mina beställningar och inspirierar mig och andra.

RSS 2.0